Обмін / Повернення

Обмін / повернення товару здійснюється згідно чинного законодавства України.


Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Відповідно до Закону про захист прав споживачів та Постанові Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. (Додаток № 3 - Перелік товарів) - парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.


Для того, щоб повернути / обміняти товар Вам необхідно заповнити форму на сайті за ПОСИЛАННЯМ. Це потрібно для перевірки достовірності покупки. Також прохання повідомити менеджеру за телефонами вказаними на сайті.


Надіслати повернення Продавцю можна тільки Новою Поштою. Будь ласка, обов'язково потрібно надіслати повернення разом з даними покупця звичайною поштовою посилкою без післяплати. Посилка, відправлена ​​з післяплатою, прийматися не буде! Після отримання нами посилки, продукт буде прийнятий на рекламацію. Рішення по претензії приймається в термін до 30 днів і повідомляється пред'явнику по електронній пошті або по телефону.


Якщо у Вас є претензії до продукту: не працює розпилювач, аромат не відповідає, на Вашу думку, оригіналу або є інші пошкодження, які не можна визначити без розтину упаковки, повідомте нам!


Можливість обміну / повернення товару також можна узгодити за телефонами вказаними на сайті.